Účtování - varování

Menza: Masarykova kolej

Zdravím,

pro informaci jsem se podíval do aplikace strávník, a byl jsem rozhořčen. Když mi paní na pokladně účtuje jídlo, koukám na display co tam skáče. Poté se otáčím a odcházím abych nezdržoval frontu, které jsou vážně značené. Dnes jsem zjistil, že za posledních 14 dní mám naúčtovaná dvě jídla jinak - samozřejmě dráže (minulý týden místo brokolice špíz a dnes místo rizota řízek) a jednou je mi k jídlu naúčtováno kafe, které nepiji. Varuji všechny návštěvníky, čekejte na účtenky a zpětně kontrolujte aplikaci strávník! Bůh ví, co vám pokladna naúčtuje poté, co se otočíte. Stornovat jídlo a kliknout na jiné je velmi snadné. Jedná se o desetikoruny, ale opakovaně a u více lidí to je sprosté obohacování.

Okradený strávník - 01.03.2016 13:03

Dobrý den,
reaguji na stížnost nepodepsaného pána /Okradený strávník/.
Věřte mi, že celá situace mne velmi mrzí. Bohužel, pokud neznám pánovo jméno, nemohu blíže zjistit jeho účtovaná jídla, ke kterým došlo v minulosti i dnešní den. Je samozřejmě nezbytné a paní pokladní i na to upozorňují, aby si strávníci brali své účty. Pozdější reklamace je bez tohoto dokladu velmi obtížná a velmi těžko je prokazatelná její oprávněnost.
Byli bychom velmi rádi, kdyby se pán přihlásil, dohledali bychom jeho účet a vše vyrovnali k oboustranné spokojenosti.
Tímto stávajícím způsobem je opravdu těžké zjistit, kde se stala chyba, ač jsem se o to snažil.
Upozornění, aby si strávníci své účty brali visí nad kasou a displey kasy je otočen pro kontrolu směrem k zákazníkovi.
S pozdravem Macák, gastronomický úsek MK


Gastroúsek - 01.03.2016 14:03

Rád bych zůstal v anonymitě, jaká jídla jsou mi účtována mohu vidět sám v aplikaci strávník. I kdybych měl účtenku, není možné prokázat že jsem neměl naúčtovaná jídla a zmiňované kafe. Spíše je zarážející, že paní na pokladně dokáže naúčtovat místo rizota řízek a na tác s jídlem dočarovat kafe. Ptám se jak je to možné? Napadá mě vícero variant, ale doufám že se jednalo jen o velmi nešťastnou náhodu a já měl 3x za týden smůlu.

Okradený strávník - 01.03.2016 17:03

Postup je samozřejmě naprosto stejný, jako při jakémkoliv nákupu kdekoliv jinde. Podle účtu, který si vezmete, na místě překontrolujete váš nákup a v případě nesrovnalostí vše IHNED reklamujete pokladní na místě. Takže s účtenkou je chyba samozřejmě naprosto jednoduše prokazatelná.

Gastroúsek - 03.03.2016 16:03

Postup reklamace na místě s účtenkou je mi zřejmý a jasný, myslel jsem zpětně vzhledem k předminulému týdnu. Spíše je zarážející, že zaměstnáváte s prominutím takto neschopné lidi, podívat se na tác s jídlem a přiřadit ho ke správnému tlačítku není nic obtížného. A pokud se paní uklikne a přidá k nákupu kafe, věřím že má pokladní systém tlačítko storno.

Okradený strávník - 07.03.2016 18:03

Bohužel ne moc často účtenku dostanu, většinou pouze pokud si na účet zrovna vkládám peníze a říct si o ni mi přijde trapné. Ale ještě se mi nestalo, že bych měl naúčtované něco jiného než jsem si objednal (Studentský dům).

Student - 16.06.2016 21:06

Účtování mi nevadí, ale vedoucí v košili při výdeji hrabe se v jídlech, to mi vadí.

Studentský dům - Pavel - 18.06.2016 09:06

To je normální co čekat od primitivního vedoucího z dvouma semestrama medicíny

Petr - 19.06.2016 21:06

Reagovat


kontrolní obrázek