Vídeňský telecí řízek

Menza: Studentský dům, datum: 12.04.2017

Dobrý den, včera 11.4.2018 jsem byl v menze Studentský dům a již od rána jsem měl vybráno, že půjdu na vídeňský řízek. Do menzy jsem dorazil v 11:10, stejně jako každý den. Již ve frontě se začínalo šířit, že snad řízky nejsou, což mi záhy s ledovým klidem sdělil kuchař.
Tímto se chci zeptat, jak je možné, že v 11:10, čili pouhých 40 minut po začátku výdejní doby došel hlavní chod a určitě top položka z menu daného dne? Je přeci jasné, že řízek je v našich končinách na hodně vysoké příčce a že o něj tedy bude velký zájem. Kdybych přišel třeba ve 13 hodin, neřeknu nic, ale po 40 minutách nemít jeden chod, to není dobrá vizitka menzy. Jak jsem obvykle s touto menzou spokojen, včera jsem byl značně znepokojen. Doufám, že příště se to již nestane. Děkuji.

Marek Myšen - 12.04.2018 08:04

Dobrý den,
protože není zaveden objednávkový systém, počet normovaných jídel musíme vždy pouze odhadnout.Nejsme schopni dopředu vědět, kolik strávníků si vybrané jídlo zakoupí. Jsme však schopni vyprodané jídlo okamžitě nahradit, a tak se stalo i v případě telecího řízku.
S přáním hezkého dne
Monika Šperková, vedoucí

Jana Špičková - 13.04.2018 07:04

Reagovat


kontrolní obrázek